divendres, 23 d’octubre del 2015

EM PRESENTO...

El meu nom és Paula i, sí, sóc la nena del barret de la foto.
Sóc una recent graduada en Educació Infantil i, per tant, una mestra.  De petita vaig voler ser-ho tot, perruquera, veterinària, botiguera, i un llarg etcètera. En aquestes llistes d’oficis infinites sempre hi era la idea de ser mestra, i no mestra de grans sinó dels més petits de l’escola. A mesura que m’anava fent gran la llista s’anava fent cada vegada més curta i l’opció de mestra començava a agafar més consistència i es quedava sola davant els altres contrincants.

Pot sonar molt tòpic i típic però sóc MESTRA PER VOCACIÓ. Sí, així és i així m’hi considero. Em captiva la idea d’ajudar als més petits de la societat a formar els primers pisos del seu gratacels particular. Ells són el futur de la societat, ells són el nostre futur. Tots depenem d’una bona educació dels més petits i el dia que això ho entengui un polític em podré creure que serveixen per alguna cosa. I millor deixo de parlar de política que això és un blog de mestres i si començo no paro. Ja més endavant faré algun post en relació al sistema educatiu.

Per on anàvem? AH! Si! Per la VOCACIÓ! Des que vaig decidir que el meu futur estava dins d’una aula d’infantil he intentat estar en contacte amb infants. Durant els estudis obligatoris (ESO) i Batxillerat vaig començar amb classes de reforç a nens i nenes de Primària. Als inicis del Batxillerat va començar una de les experiències de les que més he aprés i la que m’ha motivat durant tota la carrera: ENTRENAR ALS MEUS PETITS GRANS ATLETES. Ells són els que realment m’han donat el títol de mestra i aquest any em falten més que mai.

Ja per acabar dir que no sóc la més intel·ligent ni tinc la raó absoluta de res, simplement intentaré fer-vos arribar les meves opinions, idees que em semblin interessants i reflexions d’actualitat que consideri que poden ser de l’interès d’una mestra, del vostre interès. Per suposat dir-vos que estic oberta a qualsevol idea o critica sempre que aquesta sigui constructiva. Així doncs, us animo a participar i a fer d’aquest blog una eina educativa útil per a mestres i famílies.   
                         
Així doncs, inauguro el MestraLITZA’T, un Blog ple d’amor, somriures i, sobretot, educació. 

                          “Tot està per fer i tot és possible”                                                                        Miquel Martí i Pol                                                                                                                                                                                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada